Monday, October 25, 2010

Kencing Muka Isteri, Lafaz Talak 3

sumber: myMetro , berita selanjutnya klik SINI

astaghfirullah...mengucap panjang bila aku baca berita ni. zalimnya seorang suami hingga perlakukan isteri sebegitu rupa. mana hilangnya sifat kemanusiaan? perilaku orang mcm ni tak ubat mcm setan, tak layak menjadi suami kpd sesiapa. logik ke hanya kerana masakan tak menepati selera, isteri dipukul, dihina dan dicerai talak 3. apa hukuman sewajarnya utk org mcm ni? berbaloikah hanya dipenjara?

kes penderaan rumahtangga tak pernah menunjukkan penurunan. semakin dunia berkembang maju, semakin mundur perilaku manusia. tak ubah seperti kembali ke zaman pra-sejarah. bila pegangan agama goyah, mcm inilah jadinya. 

8 comments:

isabelle said...

apa punya jantan la pendek akal mcm tu

Mata Hati said...

dia ni mmg jantan tak guna

LyNn HaMzAh said...

sabar jer la...kesian kat perempuan tu...huhuhuhu...

amira said...

sudah akhir zaman ni.. macam2 yang kita tak jangka berlaku

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

huh...kena laknat baru tau jantan ni..

e.l.i.z.@ said...

huhuhu sedihnya ya allahhhh...ado jugok manusio sekejam itu...xdpt imagine gano perasaan bini dio :(

hana nabihah said...

benci orang macam ni..tak ada nak fikir !!

Mata Hati said...

orang mcm nipatut dikasi jer...