Sunday, November 28, 2010

Double Award

Semalam dan hari ini aku menerima award untuk blog ini. Dikira koleksi award yang dah ada, ini award ke-5 dan ke-6 yang aku terima. Sepatutnya termasuk yang 2 ni, dah 7 award aku terima tapi sayang satu award lagi aku terlepas pandang. Award berganda ni aku terima dari cik Apple Sweet dan cik Aliya Jaafar2 orang blogger yang comel ni baru lagi berjinak dalam dunia blog. Aku suka baca entry diaorang yang santai. Kawan-kawan, sudi-sudikan beri sokongan kepada diaorang untuk terus berblogging.

Award ke-5 dari cik Apple Sweet. Ada 3 perkara aku kena buat bila terima award ini. Sebelum tu nak maklumkan, award sebenar disimpan di halaman award.
  1. Thanks the person who gave you this award and the link of the person - Terima kasih cik Apple Sweet yang memang sweet sangat senyumannya.
  2. Spread the award to 15 blogger who you like and youthink their blogs are awesome - Tak adil kalau hanya 15 bloogger jer. Dengan merendah diri, tuan blog hadiahkan award ini kepada semua blogger yang sudi menerimanya. Blog anda semua memang best dan cantik
  3. Tell 7 things about yourself..
  • Seorang lelaki tulen
  • Masih anak teruna ...belum kahwinlah maknanya tu..huhu
  • Suka membaca
  • Suka memasak
  • Suka melayan blog
  • Suka mengumpul koleksi Gundam
  • Sedang menghitung hari-hari bersejarah


Award ke-6 dari cik Aliya Jaafar. 4 perkara yang perlu aku lakukan bila menerima award ni ialah
  1. Berikan satu nickname kepada pemberi award - 'Gadis Rama-Rama'. Aku kasi ni nickname ni sebab kat blog dia ada banyak rama-rama..hiks!!
  2. Ucapan untuk pemberi award - Terima kasih banyak-banyak. Awak sungguh baik hati kerana sudi memberikan award ni kepada saya yang tak hensem ini..hihi
  3. Berikan 6 artis / singerband yang korang minat - Sebab aku tak der penyanyi yang aku minat, jadi aku gantikan dengan sorang jer artis... Lisa Surihani. ahakss!! 
  4. Berikan blog ini kepada 7 orang - Sama seperti award diatas, nak berikan kepada semua blogger yang tak putus-putus memeriahkan blog ini. Terima lah award ini sebagai tanda terima kasih diatas sokongan korang yang baik hati

9 comments:

syazana amira said...

tahniah dapat award :)

alexayussida said...

suka memasak^^

bagus3:)

Siti Safiyyah said...

ahaha yang penting lisa surihani okay ;-p

azwa amani said...

waaaahhhh...dapat bnyk award....

Cik TeN10 said...

omedetou!!! (",)

Unknown said...

misz nana - mekacih

alexa yussida - paling terer masak maggi :)

Siti - hehehe..lisa jugak yg ada ..

Unknown said...

azwa_amani - cikit jer...peminat yg bagi ..hahaha tetiba berlagak pulak :)

fatin - arigato

suzie rahman said...

wah suzie pon br dpt...ikiki..
oh...lelaki tulen---- toik2

Unknown said...

hehehe.. :p