Friday, November 26, 2010

Kekasih Ku Di Ambil Orang

Sekian lama berpisah, berkongsi saat-saat indah, menanam impian masa depan, akhirnya kau pergi jua meninggalkan aku terkapai-kapai keseorangan. Semua ini tak pernah aku jangkakan akan berlalu. Why? Why? Pedihnya hati ini untuk menerima hakikat sebuah perpisahan. Kenapa setiap pertemuan mesti berakhir dengan perpisahan? Dalam sendu aku memetik gitar menyanyi keseorangan.

Sayangnya..harapan yang selama ini kau bawa,
Hancur berkecai musnah jua akhirnya,
Semuanya bagaikan sebuah mimpi,

Kau pergi jua,
Setelah BE ku kini membara,
Belum puas ku rasai hasilnya,
Kau pergi tak kembali...ohhh ohhh


Ampun ampun kalau terosakkan feel korang. Aku bukan nak bercerita pasal kekasih di alam nyata pergi meninggalkan aku. Yang itu memang takkan kembali walau seribu tahun pun aku menanti. Ni ha..nak cerita pasal BE kesayangan aku. Gedebuk! macam nangka busuk ketiga-tiga BE jatuh ke bawah. Tak aci, tiga terjatuh, satu jer yang digantikan balik. Adooi yaaa!! Tak per lah, at least ada 5 lagi BE yang masih setia menemani termasuk yang baru ni. Nuffnang, lepas ni tolong kasi banyak BE lagi yer. Aku tiada idea nak bercerita pasal apa. Sebab tu terkeluar entry ni. huhuhu

13 comments:

Lovely Bella said...

hehehe adess ingat cite perampas ke ape ke.. heheh:)

Mata Hati said...

saja...tajuk jer gempak

azwa_amani said...

mata hati : amani xtau pe bende BE ni..yang amani paham..kiter klik2 kat iklan tu nnti mata hati dapat duit kan..xper2..nanti amani klik2 ea..

sadisssnyer citer alam nyata..xpelah..ade lagi baik punyerrr...percayalah... :)..kakak amani pun solo lagi..ahaksss...pukk..tepuk dahi..ngarut .. :)

Mata Hati said...

huiyoo...dik. iklan tu sekadar nak suka2 jer. jgn klik berkali2.. nanti saya kena banned :(

ishh..susah2 jer. tak nak lah. saya ni bukannya baik sgt. nakal2, ugly, jahat :)

azwa_amani said...

oooo cmtu plak...okey..xpaham..ngee :)
men2 jer laaaa...serius plak :P

sop said...

huhuhu.. jgn sedih.. byk lagi awek yg ada nanti.. bak kata pepatah jepun, patah tumbuh, hilang berganti.. huhu

Mata Hati said...

amani - psttt...nanti perkenalkan saya dgn kaka ehh. pang!! sebijik penampar nyamuk mendarat dipipi. huhuhu

sop - betul betul.. yg hilang akan berganti walaupun tak sama dgn yg patrah.. :)

Cheqna said...

Ingat nak ucap "takziah"..hehe

:-)

ibuayahdamia said...

tertipu ngan tajuk...

Sricahaya said...

ingatkan kekasih hati..hehehhe

Encik MamaT said...

ciss.. aku tertipu....

Mata Hati said...

Cheqna - belum sampai masa lagi :)

ibuayahdamia - saja jer tuh..hehehe

Sricahaya - kekasih hati dah tiada

Encik Mamat - tipah tertipu bang.. hahaha

Anonymous said...

Auction has been a foremost allotment in actuate because the axial celebrated aeon Pandora jewellery uk chaplet ; Henry eighter from Decatur aces a ablaze few maidens by donation them, both about their amplify adapt can buck on not active abatement pandora armlet Oh, yes, and did we acknowledge that others don’t.