Tuesday, November 02, 2010

Sakit perut + Demam + Kek Cokelat

hari yg cukup menyeksakan. dah ler sakit perut sejak semalam, hari ni demam lah pulak. nasib badan. aku ni kalu demam, mmg akan terasa sengal2 kat tulang jari. aku pun tgh refresh memory, apa yg aku makan kelmarin ekk sampai sakit perut. pagi makan nasik goreng dan keropok, petang makan hotdog, anggur dan minum air yogurt limau. maybe air yogurt limau tu kot tak serasi dgn perut aku ni.

alhamdulillah siang kelmarin hujan sekejap sebelah pagi jer.. malam tadi barulah turun lebat balik. memandangkan cuaca ok siang tadi, aku balik ler rumah family. kalau ikutkan mmg dah rasa panas satu badan dan perut tak ok tapi tak leh dilayan sgt sakit ni. kena gagahkan diri..kalau dilayan sakit alamaknya terdampar atas katil jer lah... kay, sampai rumah tetiba dtg mood nak try masak kek coklat tuh. buka kabinet dapur tgk semua bahan2 ada kecuali coklat masakan jer tak dok. buat jer lah..lagi pun terasa lapar ler pulok.

sebelum masak, makang dulu tat lemon ni..nyumm nyumm

 saja nak interprame....realiti atau lakonan? hahaha

 tadaaa!!! ini ler hasil tangan org bujang. walau tak sempurna dan tak comel kiut miut pun tapi boleh ler sekadar nak makan sendiri. aummm!!!

7 comments:

mazlin said...

nampak mcm sedap jer kek tu..mintak sikit

Ciklinn said...

selamt cepat sembuh.. ciklinn pun sakit perot lor.. pehtu tadi gi BW ramia gak yg sakit perut skrg.. kenapa yerk?

Mata Hati said...

mazlin - amik ler...huu

Ciklinn - maybe sbb pertukaran musim. musim tengkujuh ni byk penyakit dtg

currentlife2u said...

makan byk tuuu..kena puasa lak jarang2..huhuhu
sori ek just kidding..

Mata Hati said...

hehehe..kena puasa gak ni utk kawal selera mkn..

ana ayesha said...

hmmmmm u really can bake a cake?

Mata Hati said...

a little..