Wednesday, November 10, 2010

Blog Review - 1 Hari 1 Blog di Riwayat Hariku

Alhamdulillah dah sembuh sikit dari sakit. Terima kasih kepada kawan2 blogger yang sudi beri nasihat dan tips berguna dalam permakanan. Terima kasih sekali lagi diucapkan kepada mereka yang perihatin dengan keadaan diriku ini. By the way..kat luar sana dah hujan. Kalau dah kawin best kan. Tak lah sunyi sangat terperap kat rumah time hujan ni. Ada jugak teman..


Ok..nampakkan tajuk entry diatas tu. Apa? tak nampak. Sah korang belum mandi sejak pagi tadi. Dah bertaik kat tepi mata tuh. hua hua hua... Encik Sop, tuan punya blog Riwayat Hatiku ada menganjurkan satu program 'Blog Review - 1 Hari 1 Blog di Riwayat Hariku'. Mana2 blogger baru atau lama yang mahu blognya dinilai oleh otai dalam dunia blog, boleh lah sertai program ini. 

Selain dari blog korang di review oleh Encik Sop ini, hadiah istimewa jugak menanti blog bertuah melalui cabutan yang akan diadakan setiap akhir bulan. Menarikkan? Manalah tahu kalau2 hadiah istimewa tu kereta Proton Inspira. Nanti ada jugak yang kena tembak dengan  Encik Sop ni..hak hak hak.. Program review macam ni memang banyak keistimewaan. Selain menaikkan trafik, korang jugak dapat menambahkan lebih ramai kenalan baru. Mari lah sertai ramai2 program ni..

Psstt.. aku tumpang promo jer :-p

6 comments:

My Little Diary said...

eh! cam best je ni.... nak join aarr.. hehe

Anonymous said...

best gknie dpt tmbhlg kwn

E'in said...

nk join gak.. ;)

Unknown said...

jemput join.. lagi ramai lagi best

gnesop.com said...

wah.. hadiah inspira.. comform sop pun masuk skelai.. huhuh [hadiah biasa je]..

otai? tak der lah.. sop pun sama dengan semua blogger..

tujuan program ini untuk kongsi traffic.. bila ada review, rakan2 lain juga bg pandangan..

terima kasih kerana sertai yer..
salam perkenalan dari Sop :)

Unknown said...

baru terjumpa komen ni.. terima kasih Sop :)