Tuesday, November 23, 2010

Dapat Award Lagi

Create your own banner at mybannermaker.com!

Dua hari lepas dapat award lagi. Kali ni dari kak Norgadis. Cantik award ni, berkelip-kelip. Kak Norgadis ni tinggal kat WP Labuan. Mungkin berasal sana atau bertugas kat sana, ntah lah. Lupa nak tanya. Apa2 pun, jemput ler ziarah ke blog kak Norgadis. Ada banyak perkara menarik dalam blog tu seperti cerpen, puisi, foto dan bermacam-macam lagi. Silalah berkunjung kalau nak tahu lebih lanjut lagi. Klik kat award di atas untuk terus ke blog beliau. Terima kasih kak atas award yg cantik ni.. 

8 comments:

Cik Su said...

wah..tahniah dapat award..hehe

Mata Hati said...

mekaceh... :)

azwa_amani said...

ade ase mcm artis x biler dapat banyak award..huhuhu..bagi ucapan skit hehehe :)

zmah said...

Tahniah,boleh syer tak?

Mata Hati said...

azwa_amani - ucapan saya..sekian, terima kasih..hehehe

zmah - amik ler..award ini untuk semua :)

Sharinginfoz said...

tahniah... makin gempak le

Mata Hati said...

tak lah..biasa-biasa jer..

Norgadis Labuan said...

Terima kasih sudi terima award ni, moga keceriaan sentiasa bersamamu...