Monday, November 15, 2010

Kontrovesi Uncle Seekers Dan Cinta Syyhh

Korang kenal Uncle Seekers? Kalau korang pernah tengok satu rancangan kat tv mengernai operasi menjejaki hantu, korang pasti pernah melihat muka Uncle Seekers ni. Kalu diikutkan, sudah banyak kontrovesi yang dia cipta sendiri. Ingatkan dah menyepi, tup tup start awal bulan ni timbul satu lagi kontrovesi berkaitan Uncle Seekers ni. Kontrovesi kali ni lebih panas bila membabitkan bekas permaisuri agong. 

Antara kehormatan dan keaiban?  Sekadar mencari publisiti atau mendedahkan kebenaran? Mana satu tujuan utama Uncle Seekers ni. Dari komen-komen yang terpampang dalam entry bersiri yang dikatakan oleh Uncle Seekers sebagai 'cinta syyhh' ini, jelas ramai yang tak berpuas hati dengannya kerana dikatakan sengaja mendedahkan semua ini untuk mengaibkan bekas permaisuri agong dan mencari publisiti. Aku tak nak bagi komen apa, lebih suka bersikap tunggu dan lihat kesudahannya. Bekas permaisuri agong mana yang dimaksudkan, korang bacalah sendiri dan nilailah sendiri...

4 comments:

syarifah radiah ibrahim said...

dah baca blog uncle ni tadi
tahpape~

Unknown said...

trkjut bila baca blog yg di mksd kan tu..x bole nak prcaya bila tgk permaisuri aishah jd mcm tu (tu pun kalau betul la itu gambar permaisuri aishah..)

Unknown said...

ntah ler..macam sengaja nak timbulkan kontrovesi jer

Unknown said...

spechless! adoiii..