Wednesday, December 01, 2010

Tiada Entry Hari Ini

Ini entry merentasi masa. 

Kerana suhu badan tuan blog berada ditahap maksima letusan gunung berapi, maka tiada entry baru utk hari ni. Tuan blog telah dipaksa oleh bondanya pergi mendapatkan rawatan doktor. Ni yang tak sedap hati ni. Kalau suruh pergi beli obat kat farmasi boleh tahan jugak. Janganlah ada sebarang jarum suntikan tertanam ke bahu atau ke bontotku. Tak pun kena tahan kat wad. Selamatkanlah insan yang kerdil ini..

Sekian, tocey tocey

27 comments:

nn said...

huhuhuhu...takut kena cucuk ke? huhuhu...semoga cepat sembuh yea...

rieyana ynn said...

semuga jarum tu beso sikit...kahkahkah...;p

NM02 said...

ala... takut jarum ker? mm... sikit punya hal la tu. nway, rehat secukupnya okeh..

ainnoraini said...

dah besarr pun takut jugak kee...
semoga cepat sembuh ok..

wan nurul hezrina abd halim said...

cecepat sembuh k

Lagenda said...

takut jarum??? Hahahahaha...*gelak guling2*

mak gelak sebab, MAK PUN TAKOTTTT!!

P/s : Cpt2 baik yek..

maya amir said...

laa..takut kene cucuk ke? mcm my hsbnd..heheh.. ok2. get well soon ye..

eiela said...

ya rabbi,,takut kena cucuk rupanya. Kena la jumpa doktor dah sakit, nanti melarat lagi haru. semoga cepat sihat ok..

Cempakamelati said...

Semoga tuan blog cepat sembuh.

azwa_amani said...

semoga diberikan nikmat sihat..:)

LyNn HaMzAh said...

moga cepat sembuh yer dik...

My Little Diary said...

salam,
semoga tuan blog cepat sembuh, makan obat, jgn nakal2 tau... kekeke

kella said...

demam ke?
semoga cepat sembuh..
hari ni jalan 2 banyak jumpa rakan2 yang tak sihat.. yang sedih.. yang sakit...
MH pun sakit gok..
kalu dokter suh makan ubat, makan tau.. baru cepat sembuh!

takecare. :)

Sharinginfoz said...

semoga cepat OK

Sricahaya said...

moga cepat sembuh...
tkt jmp doktor yer..smp kena paksa ngan bonda..hehehe

Ayuni said...

salam, semoga cepat sembuh....

e.l.i.z.@ said...

get well soon!

gadisBunga said...

lepas dah sihat baru seronok berblog...get well soon ya. :)

alexa yussida said...

ini bukan entry ke?hihi
inject tak sakit la:p
hhihi..get well soon^^

kambing golek said...

semoga cepat sembuh...: )

simply nana said...

semoga cepat sembuh yea

MY HEART said...

Get well soon.

salam kenal dan jalan2 singah sini.

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

salam
moga cepat sembuh ye?

Mata Hati said...

assalamualaikum... terima kasih kpd semua

tak tahu nak tulis apa sbb tgh mengigil kesejukan. esok baru start buat entry balik.. :)

deqlis said...

moga cepat sembuh...
klu demam tu minum air kelapa + gula batu + perahan limau nipis.

insyaAllah minum 3 hari berturut-turut demam akan kebah....

selamat mencuba..

gula batu tu kacau sampai tak dengar bunyi batu dah baru minum yer..:-)

gabanMorka said...

semoga kene cucuk jarum...haha

Mata Hati said...

terima kasih deqlis atas petua tu.. nanti saya buat. tak lah perlu telan obat kan..hehe