Saturday, December 04, 2010

Jawab Tag Iena Farina

Sejuklah kat luar sana. Sejak semalam lagi hujan turun. Nak tekan butang kat keyboard pun terketar-ketar kesejukan. Kik kik kik kik kik...mengeletar kesejukan. Kali ni aku meluangkan masa menjawab tag Puan Iena farina pulak, pemilik blog http://permataalza.blogspot.com/.


1- Apakah pandangan anda tentang blog adik aida dan adik joyah ni?
-- Nice dan menghiburkan
2- Ucapan untuk Iena farina
--  Semoga akak terus berjaya dalam kerjaya
3- Adalah anda selalu walking kat blog Permata Alza?
-- Yup
4- Award ni lawa? buruk? bapak hodoh?
-- Award ni comel sangat..alalala kuci kuci kuci ku~
5- Tag 3 orang saja, tak payah banyak-banyak
-- Tuan blog nak tag 3 orang pembaca yang sudi menjadi girlfren angkat ku. Ada sesiapa yang sudi tak? Nanti boleh award yang comel kiut miut tu..hehehe

7 comments:

ciK mOt ©™ said...

gilfren angkat???
erkkk tak layak la...
dah jadi bini orang pung...ekekke...

kinN~ said...

lor kene jadi gelfren angkat dulu ke?
errr tak jadi la ambek.ekekeke

Siti said...

nak nak! jadi awek angkat pun awek angkat lah.. :P

eh eh awak masuk tv ke ptg tadi??

Terkini :
Mata Hati masuk tv??
Jom join contest kesayanganku!

Iena farina said...

cepat2 jd awek mata hati yea...hehehe :)

Mata Hati said...

cik Mot - fuhhh..lega hatiku..hehehe

KinN~ - hehehe..amik ler. malau-malu kucing pulak

Siti - saya ni pemalu. tak suka dikenali ramai. mustahil saya masuk tv

Iena Farina - syuhhh!! jangan promote terang2 sangat. malu ah..hehe

azwa_amani said...

huhuhuhuhuhu..ade gf angkat ker...huhuhu..

Mata Hati said...

kalau amani sudi jadi girlfren angkat sya, amik ler award tu..hahaha