Wednesday, December 29, 2010

Malaysia Juara Piala Suzuki AFF 2010


Ehsan dari mStar Online

Sekalung tahniah kepada pasukan negara selepas ditabalkan sebagai juara baru Piala Suzuki AFF edisi ke 8. Walaupun tewas 1-2 kepada Indonesia tapi Malaysia menang dengan agreget 4-2. Tahniah juga kepada Safee Sali setelah dinobatkan sebagai penjaring terbanyak kejohanan. Permulaan baru, langkah baru dan sejarah baru tercipta seterusnya mengakhiri kemarau selama 14 tahun lamanya. Era baru bola sepak negara akan bermula selepas ini. 

Boleh aku tidur lena malam ini. Err..bila masa pulak aku tidur malam ni..hahaha

22 comments:

ciK mOt ©™ said...

lor...selama ni tak lena ke der...aihhh...dah wajib cari peneman tuuu...weeeeee

nadzirah razalli said...

haha !!tahnniah2..sape sokong kalau esok cuti ??baru dinamakan semangat satu malaysia !!hehehe

Tok Esah said...

yeah!!! tahniah malaysia!!!

Tahniah Malaysia Juara, Esok Cuti??

Mata Hati said...

cik Mot - bukan tak lena, jarang sangat tidur malam. saper lah yg sudi temankan saya....hahaha

Mata Hati said...

nadzirah razalli - saya sokong, saya sokong...mintak-mintak lah esok cuti bergaji...hehehe

Mata Hati said...

Tok Esah - tunggu kepulangan skud malaysia bersama piala suzuki aff

JP Nurul said...

yeay!
menang....

sepatutnya best player dapat kat norshahrul or fahmi kan???

suri solehah said...

salam..semangat sungguh semua rakyat malaysia malam ni.apa2halpun alhamdulillah

CIK IMAKASIHDANI said...

harimau malaya u are de campiooonn yeyyy!!! :D

sop said...

tahniah malaysia

aZIEra itu aKu.... said...

alhamdulillah menang gak...terbaik...

efa said...

yeah sekalung tahniah utk malaysia..yeah terbaik kehkeh :)

blog-tips-kurus said...

Alhamdulillah.. mujo telur menetas!

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

Alhamdulillah..menang juga akhirnya.?Menag bergaya.Sis rasa mata hati kena cr orang teman ni..br leh lena mlm2 kot?cr la cepat..hehe.jgn marah ye.

Mata Hati said...

JP Nurul - rasanya khairul fahmi paling layak dpt mvp. saja bagi kat pemain indon utk menyejukkan hati penyokong mereka. tak kisahlah asalkan malaysia dah jadi juara

Mata Hati said...

suri solehah - ramai yg tido bola malam ni..hehehe

CIK IMAKASIHDANI - dah tukar jadi rimau asia tenggara

Sop - tahniah tahniah

Mata Hati said...

aZIEra - dapat jugak tutup 2010 dgn kenangan manis

afa - semoga selalu terbaik dimasa akan dtg

blog-tips-kurus - ahh..kalau tak menetas teruk akibatnya

Mata Hati said...

sis LM - hohoho..ke situ lak. lom ada caloh lah sis. satu lagi lom terpikir nak berdua. terasa masih lagi muda remaja...ekekeke

Budak Botak said...

tahniah Malaysia...

Ferdinand pon ucap tahniah kat Malaysia -> Rio Ferdinand Ucap Tahniah kpd Malaysia

Ati Masrif said...

Tahniah Harimau Malaysia!!

Jangan lupakan jasa Fahmi
yang byk kali selamatkan
gawang kita!

Hebat fahmi!!

Iena farina said...

Dah blh tido lena dgn senyuman yg lebar sekali :)

armouris said...

tahniah Malaysia! Main bola jangan sampai cedera - Kecederaan/Kematian di Padang Bola Sepak