Tuesday, December 21, 2010

Award Ke-18 & 19

Agak-agaknya kalah populariti selebriti hiburan kalau nak bandingkan dengan awards yang dah aku terima. Kat dunia blog, ramai yang bermurah hati beri award kepada rakan-rakan. Bermacam jenis award dan bermacam design. Kata pepatah, orang memberi kita menerima. Dengan hati berbungga, aku sudi menerima award ke-18 dari puan Iena farina. Mekacih yer.. Comel design award ni..

Dengan ini, aku nak kongsi award ni dengan beberapa orang peminat rakan blogger. Kepada pemilik nama dibawah, sudilah amik award yg tak seberapa ni... sis Lydia Miza, cik Ayuni dan cik puan Mot dan adik Noor Fatin.

Tambah 1 lagi award ke-19 yang diterima dari adik Noor Fatin. So seperti biasa kena jawab soalan dulu, baru boleh amik award ni.. Tapi dah pernah buat entry pasal award ni dulu, jadi saya jawab soalan pertama kay.. kekeke

1- Apa pendapat anda tentang blog pemberi award ini?
Nice, simple dan sempoi. Tuan blog pun comel..^^

Puan Iena farina, sila amik award ni sebagai membalas hantaran...^^

10 comments:

Ayuni said...

hikhik, thanx, pnuhlh almari ngan awards.....

My Little Diary said...

salam

tahniah dpt award... cantikkk
byk tu 18 dah... dah mcm bintang fofular ni..

kella said...

ada artis sendiri pun tak pernah dapat walau 1 award! ini dah 18! hebat.. hebat.. :)

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

thanks..sedang mengangkut award

Iena farina said...

hehehe...kalahkan selebriti fofular...bestnyer dpt trm lamaran..nie nk minang yg mana 1 nie :) khehehe... ;P

NOOR FATIN said...

hehe thanx ye! nanti sy amik! :)

Mata Hati said...

Ayuni - sama-sama...^^

My Litte Diary - bintang blog popular..ahakas!!! terperasanlah pulak..kekeke

kella - agaknya dalam masa setahun lagi, dan sendat page awards tu dgn pelbagai pemberian

Mata Hati said...

sis LM - berat tak sis? nanti saya kirimkan lori..hehehe

Iena farina - tgh memikirkan ni mana satu nak dipinang..hehehe

NOOR FATIN - sama-sama

ciK mOt ©™ said...

HUHUHU...mekasih bro...datang amik tanpa segan...kumpul2 dulu...nanti saya up...thankss...

Mata Hati said...

amik ler..amik ler...