Saturday, December 04, 2010

Tetamu Dari Oversea

Melihat kepada analytics kat Nuffnang, blog yang terpencil ini menerima semakin ramai tetamu dari luar. Tak perlu lah beritahu berapa pengunjung sehari yang datang singgah sebab itu tak penting pun. Kalau dari negara UAE, Qatar, UK, Jepun, Russian dan India memang aku tahu siapa dia. Tapi dari Korea dan US tu misteri sikit.

Sejak seminggu ni, bilangan pengunjung dari US paling ramai dan semakin meningkat dari hari ke hari. Nak kena selidik dari mana datangnya ramai pengunjung dari US ni.. Mungkinkah Bill Gates, Barack Obama, Lee Iacoca dan Edward Cullen antara pengunjung misteri dari US itu? Hahaha.. Kuat benar budak ni berangan. Lihat kod warna yang mewakili bilangan pengunjung dari pelbagai negara setakat pukul 10.30 malam.

16 comments:

Ayuni said...

nie maknanya blog nie menarik....

Iena farina said...

bagiuh2...kata saya..GOOD JOB...teruskan usaha agar ramai yg minat blog nie... :)

Mata Hati said...

Ayuni - tak der lah menarik. banyak merapu meraban jer tuan blog ni. yg menarik tak sampai pun 10% dari isi kandungan blog ni

Iena farina - :)

aima in luv said...

wahh,,, sama la kita.. tak tawu drimana dtg kan.. hehe
Tapi blog awk mmg hebat

kinN~ said...

yeah well done mata hati.kin pun suke.ekekeke ;))

fatin said...

omedetou!! (",)

sop said...

bagus tu.. kira global.. :)
biasa kalau blog melayu jarang dr luar.. kecuali bahasa inggeris

dillataib said...

saye gerangannye yg tinggalkan
jejak dari korea.!
haha.=p

tetiba.

Mata Hati said...

aima in luv - blog ni biasa-biasa jer

kinN~ - suka kat blog kay, jgn kat tuannya..huhuhu

fatin - arigato

Mata Hati said...

sop - mungkin cuma kebetulan jer tu Sop.. :0

dillataib - oh yer ke.. :)

alexa yussida said...

obama punyer spy kut..abeslah hang..:p

Mata Hati said...

wuuuu takutnya...haha

ciK mOt ©™ said...

eh saya dari korea...mengaku tanpa segan..hahaha....

Mata Hati said...

keh keh...nanti saya check dgn imigresen :p

BUNGA said...

tetamu dr UK tu sayalah.. hheeheeheh...

Mata Hati said...

yup..diantaranya...hehee