Monday, December 06, 2010

Ciri-Ciri Isteri Idamanku

Pengunjung setia blog ini dah sedia maklum yang tuan blog masih lagi bujang trang tang tang. Sampai ke hari ni belum lagi sampai seru untuk menamatkan zaman teruna. Korang janganlah fikir aku tak nak kahwin. Rugi lah kalau tak kahwin. Semua orang cakap kahwin ni best. Apa yang best tu tak tahu lah sebab aku belum kahwin lagi..hehehe

Tak nak cakap banyak, dibawah ni disenaraikan ciri-ciri isteri idamanku. Sesiapa yang rasa memenuhi ciri-ciri dibawah, sila hantar segera sms dengan menaip 'ISTERI IDAMANMU' dan hantarkan ke 123456. Ahaks!!!

1- Seorang isteri yang cantik, pandai bersolek, terror memasak dan pandai mengurus rumah adalah  penting

2- Seorang isteri yang periang, bertenaga, dapat membuat aku ketawa dan menghibur dikala duka juga penting

3- Seorang isteri yang solehah, jujur, taat beribadah dan dapat dipercayai teramatlah penting

4- Seorang isteri yang dapat memahami dan memuaskan zahir batin di tempat tidur juga sangatlah penting

5- Tapi yang paling penting adalah ke empat-empat isteri tersebut saling tidak mengenali antara satu sama lain...

Aku pun nak cabut lari dulu cari sarapan pagi...huhuhu. Laparlah, sejak malam tadi tak sentuh apa-apa makanan lagi. Sibuk sangat nak bersukan sampai lupa makan.. Aiyakkkk!!

18 comments:

ciK mOt ©™ said...

perghh...ada hati tuuuu....
kena luruskan niat dulu ni...
sorang pun lum dapat...hahaha...

gud job bro...

Mata Hati said...

yer yer...tgh meluruskan hati ni... :p

idah @mama izzya said...

amboi2..cita2 bukan main besar yek nak ada 4..setia la pd yg satu..kui..kui
derah2 la ntor kad undangan..

Mata Hati said...

hohoho..tu cita-cita dalam mimpi jer. :P

maya amir said...

haish...ade cita2 ye;)

Mata Hati said...

shyyyyy!!! jangan bagitau org lain yer... :p

LyNn HaMzAh said...

satu pun belum dapat dah teringin nak pasang 4...huhuhuhuhu...

My Little Diary said...

salam,
yg no:5 tu takleh tahan gelak...
kata2 adalah satu doa, kalau benar terjadik, maka jadik lah suami yg taat lagi adil...
semoga ada ciri2 suami sejati.. hehe

Sricahaya said...

waa..ada hati nak beristeri 4 yer..
yg no satu dah jmp ke??

Iena farina said...

hehehe...iyor2 jer...tu...pandai lak buat lawak pepagi nie...lega ckt perutku... :P ada ati nk berbini 4???wah!!!larat ker??? hehehe :)

eiela said...

amboi,,nak penuhkan kuota nampaknya. geng terjah datang menerjah nih kamu direview arini.

Latest Entri :
Sedihnya, Mereka Sindrom Down

kella said...

haah????
ooooo... ada hati jugak tu!!
iskh! patutla.. sebab nak cukup kan 4 dulu ye... hehehhehee...
apa pun.. semoga en MH dapat mencari jodoh yang baik dan dirahmati Allah.. insyaAllah.. :)

azwa_amani said...

huish...........ish2, cari sorg dulu laaaa...

gadisBunga said...

chait!

ada hati mau fasang emfat ya? :p

rieyana ynn said...

wah....gadis idaman...hakhak...;d

Mata Hati said...

kak Lynn - satu bakal menyusul..coming soon..hehehe

My Little Diary - amin.... tapi dlm mimpi jer lah kalau berempat tu

Sricahaya - takder hati, cuma angan-angan mabuk kepayang jer..huhuhu

Mata Hati said...

Iena farina - pagi2 mesti tulis sesuatu yg boleh buatkan org ceria. baru kurang stress nak buat kerja :)

eiela - ohh..geng terjah ke. mekacih ler sudi menerjah blog ku ini

kella - syhhh!!! senyap2 dah ler. nanti ramai pulak yg dtg mencari tuan blog ni..kui kui kui

Mata Hati said...

azwa_amani - adik amani x nak jadi calon ke? keh keh keh...ada yg kena baling dgn lesung nanti.. :P

gadisBunga - tak der lah hati tapi angan2 yg x sudah :)

rieyanna ynn - hehehe :p